mandag den 12. december 2011

Winther goodies!

COLETTE 3/4 JACKET 2011, LT. HEMP SAND, large
1: Deichmann vinterstøvler til 449 ,-
2: Vero Moda vinter jakke (mode jakke) 899 ,-

Disse to babies blev mine idag! Da min søde far foreslog, vi skulle kigge på støvler og jakke til mig, da kulden er ved at komme nær (ikke fordi jeg ikke havde noget i forvejen, lol fik mig selv til at lyde som en nudist!) Men jeg er så glad for det! Begge er dejlig kvalitet og yderst varmt, så det kunne ikke blive bedre ;-)!

I torsdags tog jeg i byen med Helena og Frederik, ingen busser hjem - fedt liv! Fik heldigvis fat i min far, så sov der, var dog ikke fuld, men pisse ked af det, haha.
Men det endte i ingen skole fredag, hvor jeg bare hyggede med mor, og faldt i søvn opad hende kl. 21:45, lidt pinligt når man er 18, og putte som en baby opad sin mor :i. Dvs. jeg nåede ikke engang, sige hej til Janie (min papstoresøster).

Lørdag: Efter tolv timers søvn stod den på hygge ved morgenbordet med familien, de gamle kørte ud for at handle, og så fik Janie og jeg snakket lidt. Derefter besluttede vi os for, at tage et smut indtil byen, hvor vi skulle hente hårfarve til mor (kæft hun er smækker lækker med en farve magen til min!) Så købte vi også indtil CupCakes (fuck vi var som Gustav og hans veninde i Føtex, gal mand!) Og så fik jeg lige 4 lækre neglelakke fra H&M og resten af checken udbetalt, og så var vi på Nadias (Janie havde ædt MacD, men jeg ville fucker have salat! Som sædvanligt ofc!) Derefter tog vi hjem, bagte CupCakes, grinte og hyggede, og lavede pizza.
Senere på aften så vi bare flimmer med de gamle, og åd som svin, og gik en laaaaang tur!

Søndag: Var jeg i Frederikshavn og spise frokost, super hyggeligt!

- Det var vist lige alt i denne omgang, seeeees! Xoxo.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar