mandag den 19. december 2011

Jul? Pis mig i øret.

Glædelig Jul
&
Godt Nytår

Sådan tænker mange mennesker, men jeg gør ikke. Sådan har jeg ikke gjort det i mange år, og det er egentlig irrelevant hvorfor, jeg har det sådan. Måske hænger det sammen med, jeg er en ud af de mange mennesker, der har følelsen af, de skal vælge imellem mor og far en juleaften, eller også er det bare fordi, det hele er lidt ligemeget? Julen siger mig slet ikke noget i dette år, da jeg ikke skal bruge denne dag med min lillebror, og se hvor glad han er, når han åbner sine gaver - så er det endnu mere ligegyldigt. Han skal være ved far, og jeg vil ikke gå fra mor, ganske simpelt. Desuden vil jeg heller ikke ødelægge en juleaften, ved skænderier, som der ofte er imellem min far og jeg. 
Jeg har ingen anelse om, hvad jeg får i julegave, men jeg er da spændt på at se, hvad jeg får. Gaver er jeg glad for, så længe der er noget sjæl i dem (personlige gaver mener jeg). Dog skal jeg med lillebror og far i ZOO om formiddagen, og muligvis kirke senere, så ser da bettebror lidt af tiden.

Når det gælder Nytår, har jeg altid været hjemme, da jeg ikke kunne forestille mig et godt år, uden min mor er ved siden af mig, til at træde ind i det. Jeg ved ikke hvorfor, for årerne har altid bragt op - og nedture, så det er vist noget pladder. Men sidste år havde jeg nogle veninder på besøg, og det var super hyggeligt!
I år regner jeg med at tage ud til søster, svoger og nogle fælles venner, men det kan jeg ikke sige nu, da mit humør er meget svingende ...

Jeg var ved lægen idag, og fik at vide, hvad der konkret er galt med mig. Jeg har ikke lyst til at dele det med hele omverden, da jeg ikke føler, jeg har tillid til folk, og jeg føler mig flov over, at have det sådan - lyder dumt, men sådan har jeg det. Derfor er der kun meget få, der ved det, og skal vide det - ihvertfald indtil videre!

På onsdag er der juleafslutning, og efter skole står den på Baresso (muligvis der!) Med Mai, jeg elsker dig, din underskønne kvinde! Og om aften står den på julefrokost med søde 1. R, uden døds-druk, men skal nok blive godt alligevel :-)!

XoXo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar