søndag den 25. december 2011

Glædelig jul ...... Fede svin ;-)!


Jeg har ikke skrevet siden sidst, da jeg har haft rimelig travlt, og ikke har kunne finde overskud til det, men nu vil jeg lige lave et lille indlæg, da mine julekvaler snart er overstået! Men jeg havde en skod jul, ligesom altid, selvom dem omkring mig forsøger at gøre den fantastisk.

Jeg lagde dagen ud med at gøre mig klar osv. så kom far og lillebror, og så kørte vi i ZOO. Mødte en del, jeg kendte. Derefter tog vi hjem, hvor farfar kom forbi, og lillebror og jeg gav hinanden gaver. Senere så vi noget fjernsyn, og sluttede af i kirken, inden de kørte mig hjem til mor og papfar. Da jeg kom hjem spise vi tre sammen, og fik åbnede gaver, og så hygge-snakkede vi, inden jeg tog en sovepille og gik i seng, sov fandeme godt, hvilket også var yderst tiltrængt!
Idag har den stået på julefrokost med mor, lillebror og papfar. De endte med og ville med min fader ud og have en øl, hvis det var okay med lillebror og jeg, så nu hygger vi alene med film osv. blev også lige en del rigere på det barnepige halløj!
Jeg skal nok lave indlæg med billeder af mine julegaver, men orker ikke lige nu, men her er, hvad jeg har fået:

Vinterjakke.
Vinterstøvler.
DVD & BlueRay - afspiller.
Gavekort til Matas.
Gavekort til FONA.
En sjov hoppeting.
2 x parfume æsker med andet halløj i (Dem fra Matas u know?)
Kamera - 14,2 mp.
En pynte ko (De der dyre nogle)
Strømper.
G-strenge.
Penge.
+ Jeg vist får nogle flere :-)!

Forsæt nogle gode juledage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar