onsdag den 7. december 2011

Nice one mama!

Idag skulle jeg først møde kl 10:15, så min mor besluttede sig for at prøve det der Baresso inden! Haha, det var skide hyggeligt at bruge lidt tid med mor, inden jeg skulle i skole, og hun skulle ud og købe en masse julegaver (især til mig, heh!) 
Ellers har jeg bare hygget med pigerne i skolen, og fulgtes med Linette ned til bussen :-)! Da vi har projekt i skolen, har vi ikke lavet det vilde, udover læse nogle sider, og strege under - fedt med HF, wuhu!

Ellers har jeg det godt nok, bortset fra jeg ikke er ejer af penge, og der er så fucking mange ting, jeg vil have af tøj!!! Deprimerende, I know. Desuden er jeg ved at blive sindsyg af, der skal intet til før folk pisser mig af, og jeg sværger, I could kill that stupid ginger whore!

Nå, men nu vil jeg smutte. Bare lige hurtig update, hej hej
xoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar