torsdag den 6. oktober 2011

Omg.

Jeg har sendt invitationer ud idag til min 18 års. Jeg håber den bliver god, og alle kan komme. For jeg glæder mig rigtig meget + far og jeg tager til grænsen her d. 20 okt. for at handle drikkevarer, dejligt :-)!

Jeg er virkelig glad for tiden, selvom mit humør skifter lidt en gang imellem, jeg har det godt, her er låg på alt, hvad der er sundt - dog savner jeg Jakob ufatteligt meget, har ikke set ham i snart et år, men regner stærkt med, jeg snart tager ned, og besøger ham!

Jeg har fået så meget lækkert tøj på det seneste, men hvad hjælper det, når ens hår bare fucker? Det er i total smadder, men jeg vil så gerne have et langt lyst hår, men det får jeg nok aldrig. Så farver det sikkert snart sort, eller rødt - og køber nogle pæne billige exstensions :-)!

Mit hår er klamt, sidder klamt, fml.

Ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar