søndag den 2. oktober 2011

It feels so damn good, but it's so wrong ...

Jeg har haft en fantastisk weekend! I fredags kom min søster over på min skole, og senere mødtes jeg med hende på Victoria, hvor hun lige gav mig 100 kr. så jeg kunne få en fredags øl + flere med søde 1.R! Det var super hyggeligt, og jeg glæder mig til at se dem igen imorgen, og hygge med dem på fredag til fredagscafé!
Lørdag var jeg nede og besøge min farfar, og så kørte vi til Viborg og mange andre byer + vi var ude at spise, det var super hyggeligt bare med en afslapnings weekend, selvom der har været nogle stykker på det seneste.
Idag var vi inde i Aalborg, hvor jeg fik to sæt nye frække undertøj! Og to dejlige langærmede t-shirts.
Jeg har det rigtig godt for tiden, selvom der er et par små ting der nager mig ufatteligt meget, men sådan er det, og det skal ikke ødelægge alting, der er godt! Men jeg vil igang med mine lektier, i think!

See you later aligator!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar