tirsdag den 18. oktober 2011

Efterårsferie.

Nu har jeg ikke skrevet længe, og jeg har ferie! Det er super dejligt, hvis man lige ser bort fra, at jeg ikke kan sove længere, end til 07:30, og være dopet på kaffe og smøger - vent! Jeg har ikke flere smøger, just kill me please? :)

Fredag: Hyggede jeg bare med Helena og Mai, hvorefter jeg tog hjem. Senere mødtes jeg med Frederik, Caroline og Toby <3.
Lørdag: Hyggede jeg bare med min far og lillebror, og var i Aalborg for at spise brunch!
Søndag: Havde den mest steneren dag.
Mandag: Mødtes jeg med Helena og Casper, jeg fik en kjole til min fødselsdag af dem, købte hårfarve og tog hjem og bare hyggede.
Tirsdag: Var jeg på Baresso med Kiw, og mødtes med Ryom for at låne DVD'en "Nordkraft", ellers fik jeg farvet hår og exstensions, som ankom idag/igår. Besøgte far og handlede med ham, og nu skal jeg snart se film med min familie.

Onsdag: Ved ikke endnu, skal hjem til daddy'o om aften!
Torsdag: TYSKLAND! Måske hyggedruk om aften.
Fredag: Regner med noget vildt!
Lørdag: Hvis ikke torsdag eller fredag, noget vildt!
Søndag: Lektier, tror jeg nok!

Jeg har det godt for tiden, meget endda <3.

PS: Mit hår er mere rødt rigtigt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar