mandag den 25. juli 2011

Vild weekend.

Fredag: Fik jeg ordnet de ting, jeg skrev i min sidste blog. Så tog jeg hjem, drak en masse vodka og cola + bajere, legede bartender, og hyggede med mine forældre, gik i seng klokken fem.


Lørdag: Skulle alting gå hu-hej-vilde-dyr, som man siger, og så skulle vi satme i byen, de gamle og jeg! Jeg fik en flaske vodka og en masse juice, og legede nice med Niels. Hahaha old best buddy!


Søndag: Tømmermænd, masser af cheese-burgere og pizza og cola. Spørg lige om det var mega hygge foran flimmeren på sofaen, og mega grineflip med mammut? Ja det tror jeg nok lige!
__________________________________________________________________________________________________
Jeg har skrevet Danmarks længeste besked idag. Fuck og død, jeg savner dig. dog tror jeg bare ikke, vi bliver det, vi forventede, men så har jeg bare ikke noget form for held i hverken kærlighed, eller spil. En fattig single, må jeg jo nok ende med at blive! Jeg vil bare åh så gerne. Jeg elsker dig jo ffs. og jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv, hvis ikke det bliver, som jeg havde håbet på - og du også. Kan vi ikke, kan vi ikke, men jeg krydser fingre, for kærlighed er en kamp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar