fredag den 22. juli 2011

Endnu en weekend.

Så er der taget hul på endnu en weekend. Jeg ved ikke hvordan den rigtig kommer til at foregå, da jeg er ret spontan, og gør tingene lige, når de falder mig ind. Men planen for denne dag, er dog alligevel:

Få fat i min pudder, som Chili vil aflevere til mig på Victoria her engang ved tre tiden! Heldigvis gider min mor og papfar køre mig derind, men skal stadig med en bus hjem, tror jeg nok. Fuck mit liv, jeg hader offentlig transport, eller ihvertfald bare busser, især når der regner, som oftest resulterer i endnu en åndsvag undskyldning for forsinkelse, mæh.
Senere i aften nok, skal jeg være sammen med Folmer UDEN AT DANSE! Haha han smadre mit ben, fuck :(, men jeg glæder mig rigtig meget til at se ham igen, har jeg virkelig ikke gjort længe, og bare chille med ham. Han vil dog ud og drikke øl, men det rækker min økonomi ikke til, så vi må se, hvad der sker.
Ellers har jeg ikke rigtig nogle planer i denne weekend, tbh. men jeg finder nok på et eller andet her i lorte Nørhalne! Sikkert sammen med Peter, ham savner jeg faktisk lige lidt, asshole.

Kenneth er taget på ferie, fuck og død jeg savner ham, allermest pga. vores lille problem, men det skal nok løsne sig, for jeg elsker ham virkelig utroligt højt!
Nick tager på ferie idag, fedt. Så dør min mobil da helt!

Planen var jeg ville lave en video, hvordan jeg sætter hår, da mange har bedt om det, fordi de er forelsket i mit hår, men videoen fuckede op, så det må blive en anden god gang, desværre :-D!

Ellers vil jeg bare bruge dagen på hygge og afslapning, tror jeg, og måske se en masse film, eller høre musik, eller tegne. Hvad ved jeg, jeg finder nok på noget relevant, konstruktivt og kreativt at lave, sådan er jeg jo.

Tilbage er der vist bare at sige: GO' WEEKEND ALLESUSAMMEN!


Jeg elsker denne sang, og denne kvinde! Seeeeeeeeeeeeees.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar