onsdag den 20. juli 2011

Mhm.

Idag var jeg i Aalborg med min lillebror og mor. Vi var på Nadias, ellers rendte vi bare rundt, og så på tøj osv. fik en ny Beatles T-shirt, og en masse nyt lort til skolen og medicin til min hud. Planen var, jeg skulle over til Miguel, og spise i aften, men næh nej! Det endte i et mega raseri, og nu kan jeg så få penge for at gøre rent. Ja hvad hjælper det, når det er idag, jeg skulle noget? Tsk tsk. 
Nå så gemmer jeg pengene til en gang, jeg skal ned og se Kenneth igen, som først er hjemme i næste måned, fordi han skal til Zürich imorgen, hader dig skat :(<3. Kan ikke undvære en SMS, et opkald eller ham i så fandens lang tid, ØV! Men når han kommer hjem, glæder jeg mig møg meget til at bruge tid med ham :'D! Dejlige dreng <3. 

Skolen starter om mindre end en måned, og jeg ser ikke ligefrem lyst på det, men jeg må knibe ballerne sammen i et ½ år, og så flytter jeg til Århus, og starter dernede. Et nyt liv, en ny start and so on! Jeg kommer bare til at mangle min familie, Miguel og de andre tætte jeg har :-(! But that's life, nu vil jeg fokusere på mig selv, det er der vist behov for! Ellers er det vel okay, selvom jeg er lidt mad-face atm.

Jeg har lavet nyt design, og det er pisse nasty! Men jeg laver dem om før eller senere. Nå nu vil jeg rydde op, så der ikke er så meget imorgen, der skal gøres! Derefter vil jeg hygge med en god film, eller to. Toodles :-)!
Til sidst smider jeg lige et nyt billede ind fra idag, hvor jeg har min ultra lækre tee på!


-Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar