torsdag den 30. juni 2011

Rengøring & vandvid.

Jeg har ikke bestilt andet hele dagen, end at rydde op, gøre rent, og bare haft en fandens energi, selvom jeg var i Aalborg med den gamle, lillebror og hurtigt hej til Miguel, min storebror og min storesøster. Dog var jeg lige omkring min højtelskede Sunset Boulevard, gift dig med mig <3. Men jeg fik ordnet en masse især hele over etagen, badeværelset, baren og køkkenet. Har hygget mig! Trods denne overdrevet personlighedsforstyrrelse af energi, har jeg nydt det!

Jeg har fundet en billet til 105 ,- til hjemrejsen fra Århus. Jeg skal være der fra tirsdag til d.13 (onsdag), hvor tirs-tors er hos mormor, og tors-søn hos Kenneth og så tilbage til mormor de sidste dage, møs <3.

Imorgen skal jeg til dette lorte møde på skolen, som om jeg gider? Jeg gider alligevel ikke gå der næste år, for helved! Men andre gymnasier siger mig heller intet, udover en linje på Nørresundby, ved alle møgkællingerne og de popsmarte fyre, ej. Lad mig få dette overstået, og så til Århus.
Jeg har heldigvis en masse dejlige venner og veninder, og en fantastisk familie. I kan rende mig <3.
Desuden skal jeg have hentet min togbillet imorgen, møs!

Men nu vil jeg se om jeg kan slappe lidt af, inden imorgen, og så slutter jeg af for nu med et nyt billede! Like or not?


- Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar