torsdag den 30. juni 2011

30: Hvor er du om fem år?

Pueha den var sku svær! Men jeg håber på, jeg har en studenter eksamen, og jeg er kommet ind på journalist-højskolen i Århus, hvilket fakkertalt næsten er umuligt! Så nogle gode karakterer og en masse sund fornuft af læsning, indenfor journalistik skal nok klare den. Desuden ved jeg, at jeg bor i Århus til den tid, men vil savne min familie her i Nordjylland og mine venner, men mon ikke Århus har noget at byde på? Ellers ved jeg ikke rigtig, hvilke veje jeg vil komme til at gå. Alting kan jo ændre sig med tiden, men jeg håber selvf. på det bedste af, hvad fremtiden bringer mig! Ingen kan sige, hvor de er om fem år, men man kan altid have en forestilling og en filosofi omkring det.

Nu er det slut med blog-challenge.

- Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar