onsdag den 29. juni 2011

Festivaller? I don't care!

Eller jeg ved ikke, om jeg i sandheden er ligeglad, eller om jeg inderst inde misunder alle de mennesker, der hygger sig rundt omkring i Danmark med øl, venner og musik! Men idet mindste kan jeg komme i bad, og få ordenligt mad, så fuck jer :'D! Hahaha, ej håber allesammen I hygger jer, og jeg glæder mig til folket kommer hjem igen, så jeg kan se dem allesammen <3.

Dog smutter jeg til Århus en gang i næste uge, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til! Jeg skal besøge farfar, mormor og oldefar, måske min kusine og omkring Kenneth og andre i Århus <3.

Jeg har igen brugt meget tid med Miguel, my best friend! Fuck it all, vi har vores egen lille festival i hans lejlighed, hvor Kiw og hendes to venner Maria og Rasmus lige kom med forbi, for at få en øl, en snak, en smøg og et stykke lækkert musik.
Før dette var jeg til Mias 16 års fødselsdag, hvor Nick hentede mig, og vi fik en lækker frokost, hvorefter Nick kørte os i Frieren, hvor vi hyggede, og sluttede af med at mødes med Miguel i Østre -anlæg. Så dagen igår var ganske udmærket! Hvor jeg ellers også havde en lang snak hele natten med Miguel, og her til middag smuttede jeg hjem, og han skulle noget andet. Min dag har jeg bare brugt til at sove på. Det har virkelig været tiltrængt!

- Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar