tirsdag den 26. juli 2011

Ligegyldigt, ligemeget, whatever?

Der findes så mange af disse betegnelser, men jeg kan bare sige: JEG VIDSTE DET?! Bliv du nu bare på din lorte ferie, og fucking rend mig! Jeg brugte så lang tid på, at skrive mine inderste følelser, hvilket jeg kun har gjort en fucking gang før! Takken er lort, men alle jer? Uf I er ens, reeeeend mig! Jeg er ked af det, ja, men endnu mere skuffet! Du sidder på MSN, men svarer mig ikke. I det mindste kunne du sku da, snakke med mig om det her, istedet for at ignorere mig. Fuck alt og alle. Jeg er så pisse træt af han-køn, kærester, følelser, forelskelse, single-liv og forfra. Jeg gider ikke mere fis. Fra nu af, holder jeg mig bare væk! Ved godt, det er skrevet før, men jeg giver virkelig snart op på dette punkt, så fuck det. Tingene skal nok blive bedre, håber jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar