torsdag den 28. juli 2011

Cool.

Igår ringede Kiw, efter vi havde skrevet lidt på Facebook-chatten, om hvor meget vi savnede hinanden <3. Hun foreslog vi tog en tur på Baresso, da hun havde en del pant, nogle små-mønter og et stempel-kort, der netop var fyldt ud! Vi mødtes så, gik ned med panten, hjem til hende efter små-mønterne, og gik på Baresso, fik en stor Chai-Chino, røg to smøger hver, og bare hyggede, snakkede om alt muligt relevant fis. Derefter gik vi i skoringen, for at se på sko, og derefter hjem til hende, hvor vi hørte musik, og gjorde hendes værelse pænt og rent, da hun skulle have en anden seng! Super hyggelig dag, med en af verdens bedste piger <3.

Derefter fik jeg fat i min bedste ven, vi mødtes lige hurtigt, og gik en lille tur efter smøg-rulle-papir til ham. Så stod vi, og snakkede ved Føtex, og jeg gik ned imod bussen. Det var virkelig rart, at kramme dig igen, efter jeg ikke har set dig i så fandens lang tid! Især da planen var spisning, putning og film aften gik i vasken pga. manglende penge fra min side til bussen, fml. Men håber, jeg ser ham igen, inden jeg smutter til Århus d.2, men nu må vi se!

Om aften ringede Maise pigen, fandeme rart at snakke med dig igen, efter min mistro til, du var sur på mig, fatter ikke lige, hvorfor jeg troede det, men omg. Grinte så meget, at min mor kom op, og troede jeg faktisk græd. Haha, årh! Jeg elsker dig, Mai <3. Skal nok chille med hende fredag, nice!




Desuden smutter jeg som sagt til Århus her d. 2 august! Fuck jeg glæder mig sygt meget, til at se familie, venner og Kenneth igen, hvis altså det bliver sådan, men det gør det, I can feel that! Elsker Århus, og leder, og leder efter lejlighed, som en fucking sindsyg! Der skal nok dukke noget op, og jeg skal nok klare mig, og ikke mindst; få det pisse godt!

Jeg er endelig kommet igang med at gøre noget ved mit værelse, selvom det er pisse unødvendigt, når planen alligevel er, jeg skal flytte, men jeg siger dig! Det bliver så fucking lækkert.

Ellers er tingene vel ved at være nogenlunde, jeg ved ikke. Ser ikke frem til d. 18, men lad os nu se. OG FUCK DEN LORTE FORMSPRING HATER! Tror du ikke godt, jeg ved det? Det er dig, din falske, endda meget falske lille møgluder, jeg synes, du er så klam, og til grin, men smiler bare over, hvor plat du er, LUDER!

Toddles!

- Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar