søndag den 1. april 2012


Jeg har påskeferie, og det er virkelig rart, da jeg virkelig har trængt til ferie længe, selvom skolen ikke er særlig hård, er jeg bare skole smadret pt. men jeg begyndte lidt på min ferie i torsdags, hvor jeg kun havde to moduler, hvorefter jeg tog ud til min bedste kammerat. Vi snakkede, hyggede og havde en virkelig god dag. Om aften drak vi nogle øl med nogle af hans gutter, jeg endte med at tage indtil min bedste veninde og hygge lidt med hende, inden jeg tog hjem i ædru tilstand.
Fredag brugte jeg i selskab med min bedste veninde, hvor vi var på shopping, ude og spise, på Baresso og sluttede af med en cola på vores yndlings bar. Om aften var vi i Vestbyen af Aalborg, hvor vi var til privat fest. Derefter tog vi i byen. Aften var rigtig skod, jeg var ked af det rigtig mange gange, fordi hele lortet bare væltede sammen, men ellers var det okay.
Igår var jeg i Århus for at besøge mine bedsteforældre på begge sider af mine forældre. Derefter tog jeg et hurtigt smut i byen, med nogle skønne mennesker, men tog hjem tidligt, da jeg var ædru, træt og ikke gad.

Jeg er spændt på at se hvordan resten af ferien bliver, skøn påske til jer alle :-)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar