onsdag den 28. marts 2012

Piercing!


Som så mange nok ved, har jeg fået: Tungepiercing! Jeg har længe ønsket mig den, og faldt over min veninde Katrine reklamerede på hendes Facebook væg, at i Artistic kunne man få den i mandags kun til 50 ,- så mig i fuld fire spring, for at ringe derned og bestille tid. Det gjorde overhovedet ikke ondt, men mine kirtler i halsen op til ørerne er godt nok ømme, når jeg har spist normalt mad, så jeg lever bare på is og yougurt næsten, føj. Men den skulle gerne være færdig med at være hævet indenfor en uges tid, og det går den helt rigtige vej, wee.

Der kommer SU på fredag, dog skal jeg bare af med 1900 ca. ud af de 2800 jeg får, ork øv. Men håber lidt daddy'o er ligeglad med at få de 1000 kr. tilbage, som jeg skylder ham, ellers får jeg da godt nok et tight program, nu når jeg skal med min bedste veninde ud og shoppe :( jeg skal virkelig have anskaffet mig en læderjakke, make-up, hårfarve, Vans og evt. andet tøj. Se selv! Jeg har slet ikke råd til alle disse ting denne måned, så jeg falder lige om og hækler, hej!

Forsæt god dag og nyd det skønne vejr (som godt nok ikke er lige nu), men så længe vi har det ;-)!

2 kommentarer:

  1. Hold da helt kæft, hvor billigt! Min kostede 350 - og min tunge var faktisk hævet i tre uger, men igen så er der jo forskel på hvordan ens krop reagerer.
    - tillykke med den, du vil ikke fortryde det!

    SvarSlet
  2. Det var mega billigt, men også kun lige den dag! Min tunge var kun hævet i tre dage, så den er helet.
    Og mange tak!

    SvarSlet