tirsdag den 10. januar 2012

Udsalg og atter udsalg!

Da jeg var på shopping igår, faldt jeg over nogle yderst lækre sko. Jeg købte dem bare ikke, fordi jeg var bange for, at jeg ikke kunne gå i dem med det knæ jeg har fået det sidste års tid. Så jeg valgte at købe andre ting, som jeg vender tilbage til.

Idag skulle jeg møde fra 08:15-12:00, dog ringede mit vækkeur ikke, så ville jeg tage næste bus, som er taget af køreplanen. Bussen derefter kom slet ikke, så jeg var først i skole til anden modul, men tror ikke, jeg fik fravær for det. Jeg havde en rigtig god dag i skolen, og spiste frokost med Coco (min bedste ven), som jeg længe har savnet! Fik også en god snak med ham og Mai (min bedste veninde). Jeg havde virkelig savnet de to, så det var skønt! 
Imorgen skal jeg møde kl. 10:15, så en tur med Baresso med mor inden bliver godt.
Men dagens køb var følgende:

Støvletter fra H&M til 100 kr.
Tørklæde fra H&M til 30 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar