mandag den 16. januar 2012

Great.

Jeg har ikke blogget de sidste dage, fordi jeg har haft så skide travlt med en masse dejlige mennesker! Dog vil jeg fortælle lidt om weekenden.

Fredag var planen faktisk bare, min søster og jeg skulle hygge lidt på "Victoria", men straks var Sabina, Tommy, Casper og Rasmus der også. Det endte i en rigtig dejlig aften, hvor vi forsatte på "Rock Nielsen", og jeg senere var på "Rock Caféen med Lasse og Kasper. Jeg rundede også lige "Monkey Club" og "Victoria" igen, inden jeg gik til Nørresundby.

Lørdag skulle jeg til Leas 18 års fødselsdag, startede ud med at følges med Coco. Det var rigtig hyggeligt, og vi tog på "Monkey Club", hvor Frederik, Bimmer og Caroline også lige var, dejlige mennesker! Andreas fra "Fristet" er faktisk et mega fantastisk menneske. Men aften endte anderledes, for jeg valgte Rasmus og "Rock Nielsen", fremfor mine bedste venner, men super hyggeligt!

Så jeg har haft en virkelig skøn weekend, og idag endte jeg på Baresso med Milling, Kiw og Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar