mandag den 9. januar 2012

Fridag og udsalg.

Da jeg havde været til en vellykket 100 års lørdag aften, og været i Århus det meste af dagen igår, orkede jeg bare ikke skole idag. I aftes fik jeg en ubehagelig oplevelse, hvor mit syn flakkede i flere timer, migræne og pisse træt. Så jeg tog lige 15 timers søvn, og endte med en tur i Aalborg med både mor, far og lillebror. Vi var inde og spise og på shopping. Ret underligt med begge ens forældre, men super hyggeligt :-)! 
Da jeg havde fået penge af mormor og olde her i weekenden, fik jeg købt følgende:
En halskæde til 32,50 kr. i Gina Tricot.
En taske til 259 kr. i Gina Tricot.
Bukser til 100 kr. i H&M.
Trøje fra VeroModa/Only -> Fik den af mor.
+ Købte en lignende trøje i grå i H&M til 50 kr. men den sad ikke så nice, da jeg kom hjem, så gav den til mutti.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar