fredag den 6. januar 2012

100 wonderfull years of hard working.

Jeg skal til familie fødselsdag imorgen hos min oldefar på Sabro-kro (nær Århus, mit sted!) Han bliver hele 100 år! Og derfor vil jeg dedikere dette indlæg til ham, kort og kontant! Forstil jer lige, at være i live og opleve: Titanic sank, første og anden verdens krig, samtlige journalister mind fucker en pga. de beundre en og ens arbejde. Har arbejdet siden man var 9 år, været med i en søskendeflok på ni. Arbejde endnu, køre knallert, fælde træer og meget mere. Jeg er så stolt af den mand, og det han gør! Godt nok kan han ikke de samme ting, som for bare syv år siden, men han er dygtig, og hold kæft en livs-historie den mand har. Jeg må indrømme, han er et af mine største idoler, og han er en kæmpe del for mig. Han har været en oldefar, der altid legede med en, da man var lille, og idag sidder jeg, og diskuterer politik med ham. Fantastisk mand! Desuden er han den heldige ejer af sin egen vej nede i Århus-OMRÅDET! Arnold Madsens vej 

Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at fejre ham den unge mand (-; taget i betragtning af, hvor meget jeg hader familie tam-tam, og hvor akavet jeg finder det. Der findes ikke noget mere plat, men jeg glæder mig til hygge og lækker mad, og Århus ♥ PS: Har sort hår igen! Skriver snart et ordenligt indlæg.

Køskøs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar