søndag den 1. januar 2012

31 dec. 2011 goes to 1 jan. 2012.




Jeg havde den mest fantastiske nytårsaften, og et humør bedre end nogensinde, de sidste mange måneder. Jeg var helt vildt oppe og ringe, og så meget frem til selve aften. Jeg valgte ikke noget overdådigt tøj, men valgte bare mine nye bukser fra Gina Tricot, min nye blazer fra Vero Moda, skjorte og undertrøje fra H&M, og nogle basale smykker. Af overtøj tog jeg min pels-jakke på og mine Plateu støvletter.

Jeg lagde ud med drinks hjemme, og spise med de gamle. Mh fik en lækker skinkesalat (da jeg ikke spiser rejer, og andre skaldyr og fisk). Derefter oksecouvette steg, bagte kartofler, salat, hvidløgsflutes,  og sause. Til dessert var der nougatislagkage, men jeg hader nougat, så jeg gik over til bussen, og tog ind til min far, hvor Alexander, Caroline og Frederik kom lidt efter. Vi hyggede rigtig meget, og valgte at gå ind i det nye år oppe på Limfjordsbroen kl. 00:00. Derefter tog vi på Victoria, og her mødte jeg Florian, sød tysker fra Hamburg, som jeg snakkede engelsk med. Vi tog hen til hans hotel (snot dumt, da jeg jo ikke kendte den unge herre, men promillen høj, lav hjernekapacitet!) Men vi hyggesnakkede bare osv. jeg endte med at gå hjem, og var først hjemme omkring kl. 05:00 i morges. Florian gav mig hans e-mail, så jeg har da snakket med ham siden, meget underligt.

Hvordan var jeres nytårsaften?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar