fredag den 30. december 2011

Bye bye 2011, so last season!


De sidste billeder af mig i dette år. Medmindre jeg lige smider nogle ind, inden jeg smutter ud af døren på vej til at fejre nytåret i blandt nogle af mine bedste venner og veninder 

Dette år har stået på masser af fest med forkerte mennesker og rigtige mennesker. Der har været opture og nedture, og en masse fucked up skandaler. Jeg har skiftet klasse, hvilket jeg er yderst glad for, og jeg har fået en perfekt studieretningslinje, selvom jeg ikke bliver sparket op i en rød hue, og må få en HF-eksamen. Det har været et år med brutale løgne, hvor jeg har fundet frem til sandhederne bag dem. Der har været grin, kys, kram, tåre, smerte og vrede, men sådan skal det være. Et liv, et år, en måned, en uge, en dag, en time, et kvarter, et minut, et sekund er aldrig perfekt. For at noget er godt, skal man have det dårlige for at kan se det gode. Det har været et vildt år, men ændret sig til det rolige, rigtige og hyggelige. Der har været svære tider - meget svære tider, men det der ikke dræber, gør en stærkere. Der er en mening med alting siges der. Jeg vil bare takke min fantastiske familie, venner, veninder og andre bekendte for et år, som alle de andre, og håber på, vi får endnu noget unikt sammen, dog håber jeg på det bedre denne gang. Jeg elsker jer allesammen 

Åh og en rigtig måde at slutte året på, er i selskab med Marilyn Monroe på TV 

Håber I alle får et fantastisk nytår! Love from here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar