lørdag den 13. august 2011

Here we go again!

I torsdags var jeg på Baresso med min rigtig nære veninde Kiw! Vi hyggede os så meget! Jeg hentede hende fra skole. Så var vi omkring min søsters arbejde for at sige hej til hende, og Miguel. Derefter tog vi så på kaffebar, og bagefter lidt shopping, du er dejlig! Jeg elsker dig, møs <3.
Jeg er nu kommet frem til, hvad jeg fejler, men skal alligevel til læge tirsdag. Jeg vil ikke lægge ud, hvad jeg har af sygdomme, men jeg skal spise ultra sundt, ingen sukker og fedt overhovedet! Og så lidt alkohol som muligt. Jeg har et trænings program på 1½ time mindst om dagen, kæft det er rart, at komme igang, og man får en hel ny energi + jeg går ned i vægt, wuhu!

Idag var jeg i Fårup sommerland, hyggeligt. Rart at se dig igen, men kæft du skuffer mig :'(
Ellers chillede jeg bare med søde eksie, Mike :').

Nu vil jeg træne!
- Xoxo Anna Brandsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar