søndag den 29. januar 2012

Dollars.

De fleste mennesker jubler af glæde pga. sneen eller så brokker de sig over den, men helt ærligt? Jeg havde nok selv set det, uden alle de status opdateringer fra alle på Facebook. Personligt hader jeg kulde, regn, sne og slud, men jeg synes det er hyggeligt, når man sidder indenfor og hygger sig.
Andre mennesker jubler over, der står dollar'tegn på tirsdag på deres konto, min står kun på 500 knaster, fordi Rasmus og jeg har været idioter, og overtrække 2.275 ,- sidste lørdag, så min weekend var stille og rolig! Den har stået i tegn på hygge og tage til Langå, for at besøge farfar. Sådan så fredag aften ud med Håndbold:


Senere står den på Danmark-Serbien, vinder vi? Det gør vi sku da! Jeg skal sku gøre alt i min magt, for at komme med back-up råb og skrig herhjemme fra! + mor er ved at lave pære-tærte, mums! Og lækker aftensmad. 
Herlig weekend, håber jeres har været ligesådan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar