lørdag den 30. juli 2011

d.2 juli.

Rejser jeg til Århus, så jeg kan ikke deltage i hverken en lækker grillfest eller noget andet! :( Jeg ved ikke, hvornår jeg kommer hjem igen, da Kenneth kommer hjem fra Zürick den dag, og da vi skal have snakket om nogle ting, kan jeg ikke vide, hvornår jeg kommer hjem derfra! Men jeg glæder mig rigtig meget til at se ham, og jeg håber på, vi virkelig finder ud af det! Desuden glæder jeg mig utroligt meget til, at se min kære mormor igen <3.

Jeg har igen lavet mit sidecut til 3 mm. og nu savner jeg bare mine piercinger endnu mere :( fmlfmlfmlfmlfml!

Nå men forsæt god ferie folkens! Skriver, når jeg engang er hjemme igen! Toodles!
PS: Sidder, og ser "Comedy-kuren," ligemeget hvad, synes jeg Anders Matthesen er fucking fræk <3.


- Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar