søndag den 19. juni 2011

Update!

Jeg har virkelig ikke haft tid til at lægge indlæg ud de sidste dage, fordi jeg har så pokkers travlt! Så jeg undskylder meget, og skriver et nu. Weekenden er gået med følgende ting:

Fredag: Skulle jeg passe min lillebror, fordi mine forældre skulle til Kim Larsen koncert - fuck jer! Men det gik fint, vi åd os fede i tarteletter, slik og sodavand. Så tog den bette ud for at lege med sine venner, så fordrev jeg tiden med oprydning i hele huset, og gøre min lillebrors værelse rigtig fint! Og så så jeg "Columbo" og "Die Mauer." Så fik jeg ham puttet, imens vi så film, og så gik den dag.

Lørdag: Tog jeg med Kiw og Bambi ind til byen. Jeg købte en CD til min mor, som forsinket fødselsdagsgave, og hårfarve til mig selv, da mit hår skal farves aske-blond og derefter sølv-grå med leopard prikker på mit sidecut i højre side. Derefter tog Kiw og jeg på Baresso "Hvaé giver du en pudsning andre steder, skatter?" Hahahaha. Derefter gik vi ned efter pant, og gik ned med det, købte nogle øl, og smøger, og gik over til Morten og Miguel, som ikke var hjemme. Vi tog så hjem til Kiw, og ville rydde op i hendes walk-in, hørte musik og hyggede. Derefter tog jeg over til Morten, og fik en god snak med ham, sammen med AP og Panda. Så tog jeg hjem, ingen gad og i byen - nedern! Men har det fint med, jeg ikke ligger, og er træls idag. Desuden mødte jeg Dennis, that's was nice!

Søndag/Idag: Har ingen idé, måske rydde mit værelse lidt op og sådan.

Update af mit hår lige nu. Føj det er grimt! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar