onsdag den 8. juni 2011

Sol.

Jeg fik endelig det røde til at forsvinde, og idag starter jeg med, at lave aftale med Louisa om frieren efter hendes eksamen. Jeg tager indtil Kennedy arkaden, og hun ringer, at hun er forsinket. Jeg møder så René, vi går i Kilden, får en øl, og så tager vi i frieren. Jeg ligger så der i tre timer ca. da jeg kommer hjem, er jeg bare kok-rød igen, men heldigvis bliver jeg brun bagefter, hæhæhæhæ.

Jeg er igang med rygestop. Lige nu er jeg igang med dagens fjerde smøg. Ikke meget, taget i betragtning af, jeg plejer at ryge 20. Jeg har tre tilbage i pakken, og så er det en kold tyrker! Så fuck om, jeg er ved at dø, men jeg får råd til så mange andre ting, jeg hellere vil. Jeg håber at kunne slippe det helt, men festryger er også et mål :-).

Nu vil jeg rydde lidt op, tror jeg nok.

Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar