fredag den 10. juni 2011

Screw you.

Jeg er så træt af mennesker, der lyver, er falske, og ikke en skid oprigtige omkring venskab! Folk der kommer med dårlige undskyldninger, fordi de er bange for at sige sandheden, men hør her? Jeg kan ikke bruge jer til noget! Måske er jeg ked af det, og skuffet over dig lige nu, men om en uge? Ja så kan du rende mig, og du kan ikke komme ind i varmen igen - so now? You know that everyone.

Idag gjorde jeg mig færdig, efter et bad, så tog jeg hjem, og hyggede. Senere handle med de gamle, og til Nørresundby igen med lillebror. Mor gav mig penge, så jeg kan komme til fødselsdag imorgen, men ved ikke rigtig, om jeg gider eller hvad, jeg vil. Egentlig vil jeg helst gemme pengene, og tage til Århus, det trænger jeg til. Så måske skulle jeg bare tage ud og se fodboldkampen mod Schweiz og Danmarks ungdomslandshold imorgen, kunne være cool nok :-).


Ellers er jeg meget glad og tilfreds. Jer der er de rigtige? Jeg elsker jer <3.

Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar