tirsdag den 7. juni 2011

Lækkert.

Igår havde jeg virkelig intet at lave. Planen var, jeg måske skulle hygge med Mai, men bare en løs aftale. Så Louisa og jeg ville i frieren, men vejret var virkelig lort! Senere blev det bedre, og så ringede Maise, at nu skulle vi fandeme ind og hygge i Kilden. Hvilket vi så gjorde med nogle fra min klasse, d klassen og diverse. Da folk var gået smuttede vi ned til Miguel og Morten. Hvor senere Mai skulle hen til en ven, og jeg lige skulle omkring "Down Town," for at sige hej til Simone. Derefter tog jeg tilbage og så "Brønderslev-sagen" med Miguel, og bare hygge. Senere kom Morten og AP hjem, og så skulle Miguel og Morten smøres ind i After-Sun haha. Derefter hyggede vi lidt, og så gik Miguel og jeg ind til ham, og puttede. Jeg er virkelig glad for dig, dumme. Og især at vi er så gode venner, efter alt muligt lort 

Idag stod den på morgen hygge med Miguel, og bare hjem, og hygge med film med mor, og en lang lur.

Imorgen håber jeg på frieren med nogle dejlige mennesker 

Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar