tirsdag den 21. juni 2011

Lalalalala!

Jeg har haft nogle super dage!
Søndag skrev Miguel, om jeg ikke ville fejre hans fine studenter-hue, selvfølgelig ville jeg fejre my best friend! Så vi tog på Victoria, og hyggede der. Senere tog vi hen efter en pizza, og tog hjem og så Simpsons, og hyggede. Mandag tog vi på Victoria, efter jeg havde købt gaver, og været ude og spise med min mor, efterfulgt af en kuglepens kamp, kæft vi er barnlige! Tog hurtigt hjem, og kom tilbage, hvor vi igen puttede sammen.  Idag skulle jeg op og trække til fysik - Bølger og lyd, fuck og død + jeg er ved at blive ill! Lort!

Imorgen bliver min lillebror 10 år - elsker dig! Og jeg er færdig med 1.g wuhu, fortryder tit, jeg ikke bare startede efter folkeskolen, så jeg kunne være færdig med 2.g nu og på vej imod 3.g og sidste tid, inden min lækre røde hue kom på mit hoved :-(

Jeg er så glad for tiden! Tingene går så fandens godt :'D!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar