mandag den 13. juni 2011

Four dot five.

Så længe var min familie og jeg på trip idag, køre trip. Vi valgte at køre en tur, efter mine forældre havde været på skadestuen pga. min papfars øje og jeg lavede en lækker brunch til morgenmad med min lillebror! Vi var i Frederikshavn, Brønderslev, Hjørring, Skagen, Hirtshals og Løkken. Vi så på bunkers på et museum, ret underligt, men rart at bruge tid med de gamle og bettebror. Det er oceaner af tid siden, vi har været sammen. Vi fik en cola på vejen, og derefter tog vi hjem og fik pizza. Derefter fik vi unger ryddet helt op ovenpå, og så snakkede jeg lige med Maise pigen i en ½ time, og så gik jeg i bad, mh!

Imorgen skal jeg op og trække i samfundsfag, er ret nervøs, selvom jeg er sygt hardcore indenfor det fag, men årsprøver og eksamener = jeg dør af nervøsitet! Men screw it, i overmorgen og så fysik i næste uge, så hyg jer assholes!

Jeg har nogle dejlige mennesker omkring mig, men tbh så er jeg så træt af falske og løgnagtige mennesker, og deres hate på Formspring, når jeg udmærket ved, hvem det er, dø ludere, I siger mig intet, fat det. Så jeg holder fast i de dejlige, og rigtige.

Ellers er tingene okay, bortset fra lorte Nordjylland, eksamener og pis og lort. Tilfreds? Ja.

Anna Brandsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar