tirsdag den 7. juni 2011

5: En hjemmeside du bruger jævnligt.






Link 1: Min Facebook profil - fordi jeg kan komme i kontakt med folk, når min mobil er død, begivenheder og diverse andre nødvendigheder og nyheder.

Link 2: Min Formspring profil - fordi jeg keder mig, og gerne vil svare på folks spørgsmål og give gode råd/respons.

Link 3: Min blog/dette websted - fordi jeg elsker at blogge, så folk kan følge med i mit liv på tekst og i billeder, desuden finder jeg det meget kreativt, hyggeligt og en dagbog lignende ting bare på internettet.

Link 4: Min youtube aacount - fordi jeg lever og ånder for musik, og skal kunne følge med i udviklingen.

Link 5: Google - meget nyttig til A-L-T!

Der er flere sider jeg bruger f.eks H&M, Gina Tricot og lignende mode-sider, men det tager for lang tid at sætte ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar