tirsdag den 4. januar 2011

2011.

Jeg er kommet godt ind i det nye år. Så jeg vinker pænt farvel til 2010 - op og nedture. Jeg prøvede sku lidt af hvert. Sabbatår, arbejde, at være langt ude, gøre ting, jeg aldrig troede skulle overgå mig, men jeg lærte fandeme noget af den tid! Og havde det ikke været for min mor, var jeg ikke her, hvor jeg står nu - så tak, jeg elsker dig!

Udover dette, startede jeg på gym, og har fået en masse fede nye venner og veninder. Jeg har smidt nogle væk, fordi de alligevel ikke hørte til i mit liv, og trukket nye ind. Uden mine venner og veninder ville livet være kedeligt, ensomt, trist og slet ikke det samme!

Jeg har prøvet at have en kæreste for real, siden Nick. Dog gik det i smadder, men jeg lærte meget af ham, vi forsøgte to gange, men man har jo ikke held med det hele! Som ordsproget siger "Har du held i spil, har du ikke i kærlighed!" Vil nu ikke mene, jeg har haft nogen af delene, men jeg fighter, taber, vinder og forsøger igen. Sådan vil livet altid være, you win, you loose - and back on track!

Jeg har fået et langt bedre forhold til mine forældre i 2010, jeg er blevet mere voksen, og meget mere moden - dog nyder jeg stadig ungdommen på bedste vis, passer min skole, men der er skam plads til sjov og ballade!

Jeg har lært så meget ved livet i dette år, mest fordi, jeg nok var så langt ude! Er glad for mor hjalp, og jeg tog ved lære. Det var en svær tid, og det var svært at indse, hvor langt ude jeg var - alkoholmisbrug og overforbrug af hash + jeg nok lige gjorde det værste af alt, but that's life. Det er noget pis imens man står der, men med tiden bliver tingene bedre, og det starter forfra.

Jeg nåede at blive 17, og finde ud af, at livet ikke bare er en leg, selvom der også skal være en plads til det.

2011:
I dette år vil jeg:
Have mere styr på mit liv, hvilket jeg har fået - rigtig meget endda. Jeg har endelig taget mig sammen til en rigtig slankekur (on time, yes!), og begyndt at motionere rigtig meget! Jeg vil gøre det rigtig godt i skolen - også selvom, det er pisse hårdt, at komme igang igen! Men jeg vil så meget! Overstående, have mere tid til min familie og hovederne, og så vil jeg fandeme opleve en masse.

xoxo Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar